Ervaar hockey zoals het bedoeld was om te worden gespeeld in dit ouderwetse hockeyspel in arcadestijl waar bloed op het ijs gewoon een dag op de ijsbaan is. Jaren '70 afro's, grote snorren, geen helmen, vuile treffers, vechtpartijen op de bank, keepersgevechten, stick-gevechten, scheidsrechtersmisbruik en kleedkamertaal - dat is Bush Hockey League.