Busway Islands is een puzzelspel over het organiseren van wegen en rails over een grote archipel. Je doel is om een veilige en efficiënte route tussen busstations te maken en ervoor te zorgen dat alle passagiers onderweg worden opgepikt.
Daag je logische vaardigheden uit met 35 unieke en boeiende uitdagingen, terwijl je geniet van ontspannende geluidseffecten en plezier beleeft aan uitdagende puzzels in een minimalistische en ontspannende ervaring.