Je speelt Melissa Flores, een derdejaars antropologiestudente die een zomerstage archeologie doet. De excursie vindt plaats in België, meer dan 8000 km van je thuis in Californië vandaan!
Je verblijft twee maanden lang in een onbekend land, wat zenuwslopend kan zijn, maar je kon deze studiekans niet aan je voorbij laten gaan.