CAN ANDROIDS SURVIVE
Een wandelende toevoerlijn van 2 ton worden in een nieuwe shortform sandbox mech FPS van de schrijver van Can Androids Pray.
In Can Androids Survive ben je een koerier op het slagveld die naar een actief oorlogsgebied op de maan wordt gestuurd om voorraden te leveren aan Starbound Alliance-bases, zelfs als het je leven kost. Vecht tegen een leeglopende brandstofmeter, hordes gemechaniseerde gevaren en een verraderlijk maanoppervlak om de aard van je bestaan te ontrafelen.
In 2143 beheert een malafide AI de verdedigingssatellieten rond een dode aarde en blaast de maan op.