CHRONO CROSS: THE RADICAL DREAMERS EDITION
De 3D-modellen hebben een upgrade naar HD gekregen, er zijn nieuwe illustraties toegevoegd en de game bevat nu allerlei nieuwe functies. Daarnaast bevat deze editie ook de game die de basis heeft gelegd voor het verhaal: "RADICAL DREAMERS - Le Trésor Interdit -"!
CHRONO CROSS is een RPG die tijd en ruimte ontstijgt en zich uitstrekt over twee met elkaar verbonden parallelle werelden.
Met meer dan 40 groepsleden om te ontmoeten worden mensen en dimensies verstrengeld in dit meeslepende drama over de planeet zelf.
"RADICAL DREAMERS - Le Trésor Interdit -" werd in 1996 als een afzonderlijke game uitgebracht en is de afgelopen jaren niet makkelijk toegankelijk geweest om te spelen. Spelers kunnen het verhaal dat de basis werd voor CHRONO CROSS in audioboekvorm beleven. Hier ontvouwt zich een alternatief verhaal van RADICAL DREAMERS, een groep van drie dieven - Serge, Kid en Magil - in een parallelle wereld.