Race met je monstertruck TERWIJL je vriend de weg bouwt. Ga te langzaam en je EXPLODEERT! En ja, het is net zo chaotisch als het klinkt - vooral in een split-screen voor vier spelers.
Can't Drive This is een competitieve co-op (het bestaat, echt waar) multiplayer party race spel. Rijd met je monster truck terwijl je vriend de weg voor je bouwt! Oh, en ga niet te langzaam, OF JE EXPLOEERT! Zoals in die Sandy B film, waarin ze een beetje hetzelfde doet, maar dan in een bus. Ze ontploft overigens ook niet (Spoiler alert).