Elimineer verschillende schattige snoepjes in de beker, met innovatieve en interessante gameplay, en verschillende levelontwerpen Sneeuwbal, Inkt Snoep, Sneeuwvlok Snoep, Vogel, Hebzuchtig Snoep, Grote Snoep, Metamorfose Snoep, Panda Bomb, Spider Clip, maak je niet in staat om te stoppen, en schudden kan de snoepjes nog meer springen. Bereik honderd niveaus meer, je kunt helemaal niet stoppen! Twee spelers games zijn leuker, probeer meer snoepjes te elimineren, en probeer elkaar te verslaan. Dit spel zal je gelukkiger maken!