Cannibal Cuisine
De god Hoochooboo heeft trek… in jou. Maar zoals alle goede kannibalen chefs weten, serveren is beter dan geserveerd worden.
‘Ready, steady, cook‘ door een campagne met meer dan 20 levels tot alle hoeken van het eiland zijn ontdekt. Bezoek de jungle, tempels, stranden en een lava vulkaan.