In Car Cops ben je meer dan zomaar een gewone agent – je bent de scherpzinnige officier die nooit een hint mist! Patrouilleer door de straten, stop verdachte bestuurders en duik in het actievolle leven van een politieagent. Elke stop kan leiden naar een gevaarlijke crimineel, een wanhopige achtervolging of iemand die dringend hulp nodig heeft.
Maar het gaat niet alleen om de slechteriken – je bent er ook voor de mensen. Sommige bestuurders hebben misschien reanimatie nodig, anderen hebben misschien een autobrand of pech die alleen jij kunt oplossen.