Car Mechanic Shop Simulator
Car Mechanic Shop Simulator is een simulatiespel dat een uitgebreide, diepgaande ervaring biedt waarin strategisch bedrijfsmanagement wordt gecombineerd met de technische nuances van auto-onderhoud, waardoor het een must is voor zowel liefhebbers als beginners.
Begin je reis vanuit een bescheiden winkel en groei strategisch uit tot een toonaangevende bestemming voor auto-onderdelen en accessoires. In Car Mechanic Shop Simulator houd je je bezig met alledaagse onderdelen zoals oliefilters, banden en remblokken, maar ook met hoogwaardige onderdelen zoals V8 kopklepmotoronderdelen, geavanceerde ophangingssystemen en geavanceerde elektronica. Jouw beslissingen bepalen niet alleen het operationele aspect van je bedrijf, maar hebben ook invloed op de financiële gezondheid en reputatie op de markt.
Naarmate je bedrijf groeit, moet je de fysieke locatie van je winkel uitbreiden om plaats te bieden aan je groeiende voorraad en het dienstenaanbod uit te breiden, van routineonderhoud tot gespecialiseerde reparaties en aanpassingen op maat.