Caravan SandWitch
In Caravan SandWitch ga je op reis door een pittoreske sci-fi wereld, gedreven door het mysterie van je vermiste zus met een verhaal dat zich ontvouwt met elke stap die je neemt.
Kom in contact met de gemeenschappen op Cigalo en help hen met hun taken en ontmoet onderweg nieuwe mensen. Neem de tijd om de wereld te ontdekken, in je camper of te voet.