Cardful Planning is een actiepuzzelgame met een twist. Speel een kleine maar dappere speelkaart op een episch avontuur in een gevaarlijke dungeon.
Heb jij het in je om je een weg door 100+ levels te vechten, 'The Bad Hand' te verslaan en je geliefde kaartgezel te redden?
Cardful Planning is geïnspireerd op retro 8-bit-graphics en heeft vijf uitdagende zones. Avontuur is troef in deze game.