Care Bears: To The Rescue
Direct gebaseerd op de originele animatieserie "Troetelbeertjes: Ontdek de Magie"!
Zonnebeer, Brombeer, Eerlijkbeer, Lachbeer en Geluksbeer zijn op een missie om het Zilverwolksel te redden van het sluwste en meest gewaagde plan dat Bluster tot nu toe heeft gehad! Een gigantische, oncontroleerbare Kwaadzaad richt chaos aan in het Zilverwolksel. Als hij niet snel wordt gestopt, komen het hele land en zijn inwoners in enorme problemen!
Uitgerust met hun Troetelbuikkrachten moeten de Troetelbeertjes naar 5 verschillende gebieden reizen om Troetelenergie te verzamelen om " Hartenkanonnen" te vullen en de kwaadaardige creaties van de Kwaadzaad te verslaan. Ze komen onderweg misschien zelfs een paar bekende gezichten tegen...
Het is nu meer dan ooit tijd om samen te werken en spelen met wie je lief is, en om waardevolle en dierbare herinneringen te delen!