Carry Onward is een kort emotioneel narratief gedreven spel dat Thomas volgt, een rouwende man, terwijl hij begint aan een reis van zelfontdekking terwijl hij zijn huis inpakt. Ervaar zijn zoektocht naar genezing en hoop terwijl hij zich voorbereidt om het huis achter te laten dat hij ooit deelde met zijn geliefde vrouw.
Ga in interactie met ogenschijnlijk gewone objecten, elk met een speciale betekenis voor Thomas en zijn verleden, en verken de innerlijke gedachten en emoties van een man die troost en doel zoekt. Zie hoe zelfs de kleinste momenten een diepgaande invloed kunnen hebben op ons leven en vorm geven aan wie we zijn.