Ga op een actievolle avontuur in Castaway, waar spelers worden ondergedompeld in een gepixeleerd en retro universum. Neem de rol aan van Martin, wiens ruimteschip neerstortte op een onontdekt eiland waar zijn trouwe huisdier werd meegenomen door vijandige wezens. Herstel je wapens en ga op pad om je ontvoerde metgezel te redden in deze charmante en onverwacht dynamische wereld.
Versla de 3 bazen in de beknopte en heerlijke "Verhaalmodus" om de spannende en verslavende "Overlevingsmodus" te ontgrendelen. Beklim een toren van 50 verdiepingen, waarbij elk niveau steeds uitdagendere proeven presenteert!