Hak, kap en beuk je een weg naar de overwinning in deze geremasterde versie van het populaire 2D-arcade-avontuur van The Behemoth! Castle Crashers Remastered levert haarscherpe beelden op 60 fps voor een heel nieuwe spelbeleving. Twee tot vier vrienden kunnen lokaal of online spelen om je prinses te redden, je koninkrijk te verdedigen en kastelen te slopen!