Strijd mee tegen het kwaad in de Castlevania Advance Collection, een compilatie van tijdloze meesterwerken vol actie en verkenning!
Naast de drie legendarische Castlevania-games die voor het eerst werden uitgebracht op de Game Boy Advance, bevat deze collectie ook Castlevania: Vampire's Kiss en een verzameling schetsen en art van de games die je nog nooit gezien hebt!
Alle vier de games zijn uitgebreid met nieuwe, moderne functies, zoals Rewind, Save/Load en Replay. Deze collectie bevat tevens een handige encyclopedie, een muziekspeler met alle soundtracks en de mogelijkheid om de ROM-regio aanpassen om verschillende versies van alle games te spelen.
Castlevania: Circle of the Moon (GBA) - Dit is de eerste Castlevania-titel die werd uitgebracht op de Game Boy Advance! Het verhaal draait om Nathan Graves, een vampierjager in opleiding die Dracula's kasteel betreedt met zijn meester om de gevreesde terugkeer van de Graaf te stoppen. Combineer actie met attribute cards voor meer dan 80 unieke spreukeffecten met het 'Dual Set-up System'.
Castlevania: Harmony of Dissonance (GBA) - Dit is de tweede Castlevania-titel die werd uitgebracht op de Game Boy Advance! Speel als Juste Belmont, de kleinzoon van de legendarische vampierjager Simon Belmont! Deze titel introduceerde veel nieuwe functies voor de franchise, zoals de spelstand 'Boss Rush' en het 'Spell Fusion'-systeem waarmee spelers Sub-Weapons kunnen combineren met Spell Books om vernietigende spreuken te gebruiken.
Castlevania: Aria of Sorrow (GBA) - De derde en laatste Castlevania-game op de Game Boy Advance! Soma Cruz, een jonge uitwisselingsstudent op de middelbare school in Japan, is op de een of andere manier betrokken bij de eeuwige reïncarnatiecyclus van de enige echte Heer der Duisternis. Welke rol speelt Soma in dit alles? Aria of Sorrow introduceerde ook een gloednieuw aanvalssysteem genaamd 'Tactical Souls', waarmee Soma Cruz de zielen van verslagen monsters kan vangen om hun vaardigeden te bemachtigen. Aria of Sorrow kent ook veel New Game+-content.
Castlevania: Vampire's Kiss (Super NES) - Castlevania: Vampire's Kiss is een herziene versie van de cultactiegame Castlevania: Rondo of Blood. Vampire's Kiss werd uitgebracht op het Super Nintendo Entertainment System (Super NES) en wordt geroemd als een van de meest uitdagende Castlevania-titels ooit gemaakt. Graaf Dracula, de Heer der Duisternis, staat wederom op uit de dood om duistere strijdkrachten weer tot leven te wekken, deze verdorven wereld te vernietigen en een nieuwe te creëren. Jij bent Richter Belmont, erfgenaam van de Belmont-familie, en je gaat op weg naar Dracula's kasteel om de kwaardaardige heerser te verslaan. Knok jezelf door Dracula's kasteel en versla de lastigste vijanden met de nieuwe speciale 'Item Crash'-aanval!
ROM-regioselectie - Je kunt kiezen tussen de Japanse, Amerikaanse en Europese versies van elke game.
Encyclopedie - Ervaar meer over de drie GBA-games dankzij de speciale encyclopedie. Uitgebreide informatie over vijanden, het 'DSS'-systeem, het 'Tactical Soul'-systeem en het 'Spell Fusion'-systeem helpen je om het unieke gevechtssysteem van elke game echt te beheersen!
Save/Load - Je kunt nu op elk punt in de game opslaan en laden. Zelfs vlak voor die dodelijke aanval van de enige echte Dracula.