Welkom in de betoverende wereld van Cat Pipes! Een spel dat je mentale vaardigheden zal uitdagen terwijl je schattige katten helpt hun weg te vinden door kalmerende en boeiende puzzels.
Geen haast! Het hoofddoel is ervoor te zorgen dat de katten veilig hun weg vinden. Geniet van het oplossen van de puzzels en ontspan in deze betoverende wereld.
Met 45 unieke niveaus, elk intrigerender dan de vorige, heb je vele uren plezier voor de boeg. Cat Pipes is een spel dat je lang bezig zal houden.