Cat Quest: The Fur-tastic Trilogy
De meermaals bekroonde actie-RPG. Het poeslieve plunderavontuur Cat Quest is prachtig vervaardigd met soepele gevechten en magie. Alom geprezen door critici - hier zullen je snorharen van overeind staan! Duik in een groots avontuur om de kwade Drakoth te verslaan en je ge-kat-napte zus te redden! Verken de enorme wereld van Felingard, zet je negen levens op het spel terwijl je dungeons betreedt voor epische loot en help uiteenlopende personages in secundaire opdrachten.