Op een dag wordt hun vredige bestaan verstoord door de plotselinge verschijning van een computervirus dat alle bewuste programma's bedreigt. Ash neemt de rol van detective op zich om het mysterie van dit virus te ontrafelen.
Je kunt wisselen tussen Ash en zijn virtuele assistent. Slechts één personage kan bepaalde locaties betreden.