Caterpillar Royale
Caterpillar Royale is een actiegame waarin je voedsel eet, rupsen laat groeien en tegen vijanden vecht om te overleven.
In Mission Mode vecht je je een weg door alle zes de levels door elke missie in elk level te voltooien. Je kunt met maximaal vier spelers spelen (inclusief COM).
Mini Soccer is een spelstand waarin twee teams tegen elkaar minivoetbal spelen. Kop de bal in het doel van de tegenstander! Je kunt met maximaal vier spelers spelen (inclusief COM).
De Obstacle Course is een race naar de finish. Onderweg moet je vijanden verslaan en obstakels ontwijken. Je kunt met maximaal twee spelers spelen (inclusief COM).