Catlateral Damage: Remeowstered
Catlateral Damage: Remeowstered is de definitieve editie van je favoriete vernietigende-katsimulator, waar je een op hol geslagen huiskat speelt en al die dingen doet waar je eigenaar een hekel aan heeft!
Bekijk de wereld door de ogen van een kat! Ren door het huis, gooi netjes georganiseerde boeken omver, verbrijzel vazen, miauw tegen niets, verscheur gordijnen, doe dutjes op vreemde plekken en meer!
Remeowstered werd vanuit het niets opnieuw opgebouwd om de vernietigende katachtige gameplay van het origineel een glimmende nieuwe laag te geven!