Cats Hidden in Spooky Places neemt je mee op een spannende en mysterieuze avontuur waarin katten zich hebben verstopt in griezelige, spookachtige omgevingen. Met 11 panoramische meesterwerken en 40 verborgen katten om in elk ervan te vinden, kom je heksen, vampiers, geesten, zombies, banshees, skeletten en veel meer griezelige wezens tegen. Je taak is eenvoudig: vind alle slim verborgen katten in deze griezelige omgevingen.
Van spookhuizen tot griezelige begraafplaatsen, elke scène zit vol Halloween-thema verrassingen. Zet je ogen op scherp, verken elke hoek en ontdek alle katten die in de schaduwen schuilen. Kun je de collectie compleet maken voordat de nacht voorbij is? Duik in deze boeiende uitdaging en test je vaardigheden in Cats Hidden in Spooky Places!