Duik in de leuke oorlogsvoering van “Cats VS Dogs Military Mission”, waarin de eeuwenoude rivaliteit tussen katachtigen en hoektanden ontploft in spectaculaire gevechten! Kies je loyaliteit in deze shooter die tactische gameplay combineert met een speelse twist.
Kruip in de huid van de sluwe Cat Commandos of de gedurfde Dog Brigade. Elke factie heeft unieke vaardigheden die hun natuurlijke instincten weerspiegelen, van de behendige manoeuvres van de katten tot de brute kracht van de honden. Vecht in verschillende thema-omgevingen, van levendige buurtstraten tot de geheimzinnige diepten van een ondergronds laboratorium. Elke kaart vereist een nieuwe strategie en biedt interactieve elementen die geschikt zijn voor hinderlagen en verrassingsaanvallen.
In “Cats VS Dogs Military Mission” is elke schermutseling een kans om te bewijzen welke diersoort de overhand heeft. Met vliegende vachten en kwispelende staarten bereid je je voor op een strijd die net zo leuk als competitief is. Klauw jij je een weg naar de overwinning of blaf je tegen de juiste boom? Doe mee en laat het beste huisdier winnen!