Caveheart Legacy Of The Depths
In het rustige rijk van Caveheart wordt de rust verstoord wanneer een mysterieuze grot, bekend als de Zerg, uit de diepten tevoorschijn komt. Nadat ridders verdwijnen tijdens hun verkenningstochten, sluit koning Ramoss de grot af. Ondertussen krijgt schatzoeker Gray, die gevangen zit voor het stelen van een koninklijke schat, een aanbod van de koning: als hij vijf Hope Crystals uit de Zerg Cave haalt, krijgt hij gratie.
Gray waagt zich in de grot, ontdekt de geheimen en vecht onderweg tegen woeste monsters. Nadat hij de kristallen heeft bemachtigd, wordt hij bevrijd, maar zijn nieuwsgierigheid leidt hem terug. Hij confronteert de duistere heer Valdoss en in een poging om het levenskristal te vernietigen, ontketent Gray per ongeluk de duistere magie van Valdoss, waardoor de wereld in chaos verandert.
Sluit je aan bij Gray in zijn meedogenloze zoektocht om de sinistere plannen van Valdoss te dwarsbomen. Verken het ondergrondse rijk in deze 2D platformgame vol fantasieavontuur en schatzoeken!
Kun jij de mysteries van de Zerg ontrafelen en Valdoss ervan weerhouden de geest van de mensheid te consumeren? Het lot van Caveheart ligt in jouw handen!