Ga op een epische reis van de vurige diepten van de hel naar de verheven hoogten van het paradijs in “Chained Towards Heaven”. In deze spannende coöpgame voor meerdere spelers beginnen jij en je vrienden jullie avontuur aan elkaar vastgeketend door kettingen, waardoor teamwork en precieze coördinatie essentieel zijn om te overleven.
Je missie? Ontsnap aan de helse werelden door op te klimmen langs een reeks verraderlijke platformen en uitdagende werelden. Elke sprong vereist perfecte timing en synergie met je metgezellen om obstakels te overwinnen en de verzengende hitte beneden te vermijden.
Met verschillende werelden die unieke beproevingen bieden, is elke klim een test van vaardigheid en samenwerking. Zullen jij en je vrienden de kettingen beheersen en de hemel bereiken?