Een hilarisch schaakspel voor jou en je vrienden!
Speel een hilarisch potje schaak met je vriend in Chess Cartoons! Als er geen vriend in de buurt is, klim dan op de moeilijkheidsladder en speel tegen een stijgende moeilijkheidsgraad computergestuurde tegenstander beginnend bij moeilijkheidsgraad 50 of speel gewoon een eenvoudig spelletje tegen een computergestuurde tegenstander en kies een van de drie moeilijkheidsgraden. Kies je kleur en begin als wit of speel als zwart.