Chiki-Chiki Boxy Racers
Er zijn twintig geweldige voertuigen die je kunt vrijspelen. Elk voertuig heeft andere kenmerken!
Krijg de bal in het doel van de tegenstander om punten te scoren. Teamwork loont zich!