Ga met Aurora op reis om haar zieke vader en een verloren koninkrijk te redden in de magische wereld Lemuria. Onderweg ontdekt ze dat haar lot mogelijk veel belangrijker is dan ze had gedacht.
Deel je avontuur met familie en vrienden. Je kunt je vriend Igniculus besturen via het touchscreen, maar hij kan ook door een andere speler worden bestuurd met een Joy-Con-controller.