Chompy Chomp Chomp Party
Nodig je vrienden en familie uit om met je mee te doen voor een chompy chomp chomp -feest. Een chaotisch en leuk lokaal multiplayer -spel voor maximaal 8 spelers die vreugde en gelach in de kamer brengen. Aanpasbaar tot het beste detail, een verscheidenheid aan nieuwe en opwindende spelmodi met oneindige niveaus, dus geen twee games zijn ooit hetzelfde.