Choo-Choo Charles
Het kronkelende spoor is verraderlijk, dus plan elke missie zorgvuldig. Wees op je hoede als je te voet bent of de wissel van het spoor omzet; Charles kan je opwachten.
Help de kolonisten in ruil voor krachtige wapens en andere items die van vitaal belang zijn om Charles een lesje te leren.
Voltooi de hoofdverhaallijn en roep Charles op voor een dodelijk duel. Als je genoeg power, vuurkracht en skills hebt verzameld, ontmoet Charles misschien eindelijk zijn gelijke.