Je zult kennismaken met Cilla - een mysterieuze entiteit die in het hart van de oorlog is geworpen. Zij is de Perfecte Soldaat. Zonder pijn, angst en spijt. Haar reis is verweven met het harde heden en wat een onvermijdelijke toekomst lijkt te zijn, terwijl ze bij elke wending wordt achtervolgd door eindeloze verliezen en buitenaardse bedreigingen. Maar wat zal er gebeuren wanneer Cilla haar meest uitdagende proef ondergaat - een keuze die alles zal veranderen?
Verhaaltwist: Laat je meeslepen in het verhaal van de Perfecte Soldaat in een alternatief toekomstig universum. Ervaar haar emoties en sta voor een morele keuze die het lot van Cilla en dat van de hele mensheid zal beïnvloeden.
Prachtige Pixelgrafieken: Geniet van handgemaakte spel landschappen, zorgvuldig ontworpen meerlagige achtergronden en unieke vijanden op elk niveau.
Uitdagende en Dynamische Gevechten: Toon maximale behendigheid, verzamel bonussen, ontwijk vijandelijk vuur en bestudeer hun gedrag en aanvallen gedurende het meeslepende verhaal van het spel.