City Builder
City Builder combineert twee klassieke gamemechanieken in een leuke nieuwe game waarin spelers buizen, wegen en hoogspanningsleidingen stapelen om steeds grotere steden te vormen.
Onderweg kom je voor allerlei uitdagingen te staan, van irritante molmensen tot Bigfoot, aliens, luchtballonnen, enorme bonuslevels en nog veel meer.