De Evil Crackman en zijn handlangers veroorzaken chaos, en alleen Clash Force is in staat om zijn duivelse plannen te stoppen! Begeleid Voom, Scorpido, of Echid door bases in het bos, uitgedroogde woestijnen, ondergrondse mijnen en uiteindelijk Crackman’s Vliegende Fort, waar het laatste gevecht zal plaatsvinden!
Ontwijk vijanden, schiet je vijanden neer en verzamel betere power-ups om Crackman’s fort te bereiken en de held van de dag te zijn in deze liefdesbetuiging aan klassieke 8-bit run-and-gun actiespellen en jaren ’80 tekenfilms! Wordt jij de held van de dag?