Classic Games Collection Vol.1+2 Bundle
De eerste speler die een rechte lijn kan maken met drie van zijn/haar symbolen wint!
Als een speler over een stuk van de tegenstander springt, mag je dat stuk van het bord nemen.
Het doel van het spel is om een rechthoekig bord vrij te maken van alle kaarten die omgedraaid liggen, in zo weinig mogelijk bewegingen. In elke beweging mag je twee kaarten omdraaien. Als ze dezelfde zijn, mag je ze van het bord nemen. Als ze verschillen, moet je ze weer omdraaien.
De eerste speler die een rechte lijn kan leggen met vijf van zijn/haar stenen wint!