Clouds & Sheep 2
In dit langverwachte vervolg op de game “Clouds & Sheep” zijn de aandoenlijke schapen eindelijk opnieuw ontsnapt! Volbreng talloze missies en voldoe aan de wensen van je wollige vrienden. Plant gras, bloemen en bomen, en scheer de verschillende kleuren wol om grondstoffen in te slaan! Verzamel happy stars, hout en bloemblaadjes om je kudde te voorzien van voer, accessoires, speelgoed en nog veel meer! Bestuur de wolken en laat het regenen om ervoor te zorgen dat je schapen altijd genoeg vers drinkwater hebben. Als je schapen gelukkig zijn, zetten ze lammetjes op de wereld!
Elk dier vraagt om aandacht! De donzige bollen wol worden graag beziggehouden. Laat je schapen springen en gebruik verschillende soorten speelgoed, zoals de trampoline, de wipwap en de schommel, om actief met ze te spelen! Zie hoe je dieren met elkaar omgaan en observeer hun reacties op de objecten die je ze geeft! Pas de weide van je kudde aan met leuke objecten en kies uit verschillende omgevingen, zoals het Wilde Westen of een piratenlandschap. Zie je kudde overdag rennen en 's nachts slapen bij het gezellige kampvuur. Doe alles wat je kunt om je schapen gelukkig en gezond te houden en voorkom dat ze eindigen als grote, katoenige wolken in de lucht.