Coast Guard: Beach Rescue Team
Word lid van een kustwachtteam, verken prachtige stranden en help mensen in nood! Coast Guard: Beach Rescue Team is een spannende game waarin je meerdere coole voertuigen kunt besturen: auto's, boten, buggy's en meer! De game neemt je mee langs de stranden en de zee in.
Het besturen van geweldige voertuigen is niet het enige dat je in Coast Guard gaat doen! Voor sommige missies moet je je verrekijker gebruiken om het gebied te scannen. De signaalfakkels geven aan waar je naartoe moet!
Doe je best, voltooi al je taken zo snel mogelijk en je wordt rijkelijk beloond! Voor het in-game geld dat je verdient, speel je nieuwe missies en voertuigen vrij.