Coffee Crisis is een beat 'em up in arcadestijl.
De Smurglians zijn naar onze aarde gekomen en ze gaan niet weg voordat ze onze meest waardevolle dingen hebben gestolen: onze metalmuziek, de beste koffie en alle WiFi. Stap in de schoenen van de enige barista's die de aarde kunnen redden.