CometStriker DX
Een wereld verslindend, levend ruimtestation heeft zijn zinnen gezet op jullie planeet! Help Lt. Comet Striker op zijn reis om de Ancient Power Cores uit verschillende werelden te herstellen om het Planetary Defense Cannon van stroom te voorzien, de enige hoop van zijn wereld tegen deze kosmische dreiging!