Concordia: Digital Edition
Concordia: de Digitale Editie is een getrouwe herwerking van een strategisch bordspel dat in de TOP 20 van beste bordspellen aller tijden werd geklasseerd.
Concordia: de Digitale Editite is een getrouwe herwerking van een strategisch bordspel dat in de TOP 20 van beste bordspellen aller tijden werd geklasseerd. Plan vooruit en neem elke beurt cruciale beslissingen. Hou steeds rekening met de plannen van de tegenstander. Jouw acties kunnen zowel jou als je medespelers een voordeel bieden.
Concordia: de Digitale Editie is een strategisch bordspel dat om beurten wordt gespeeld en waarbij je met 2 tot 6 spelers de strijd aangaat om rijkdom en invloed te verwerven. Je zal je handelsnetwerk uitbouwen op verschillende kaarten van de Oude Wereld. Door middel van kaartacties zal je je strategie nauwgezet moeten plannen om je tegenstanders te slim af te zijn. Elk van je beslissingen kan immers zowel jou als je tegenstander een voordeel bieden. Stuur je kolonisten naar de meest afgelegen gebieden van het Rijk en bouw huizen om je handelsimperium te vergroten!
Concordia is een spel met regels die eenvoudig aan te leren zijn maar er een expert in worden kan een mensenleven duren! Met extra speelborden en uitbreidingen in de maak (alle officëel uitgebrachte) wordt de herspeelbaarheid van Concordia: de Digitale Editie schier eindeloos. Speel tegen de AI of daag je vrienden uit in de hot seat mode of online cross platform multiplayer. Het authentieke gevoel van het bordspel in combinatie met een intuïtieve gebruikersinterface maakt van dit spel de perfecte uitbreiding van je spelcollectie!