Deze keer neemt je werk je mee naar de schilderachtige bossen en baaien van een fictieve kaart die geïnspireerd is op het Canadese landschap.
Verken drie grote gebieden op een kaart die nog nooit eerder te zien was in de Construction Simulator-serie! Ervaar een uitgebreide campagne die uniek is voor de afzonderlijke locaties, met speciale uitdagingen die je moet overwinnen met je groeiende bouwimperium.
Bekende merken en machines van onze gelicentieerde partners Atlas, BELL, Bobcat, Bomag, CASE, Caterpillar, Kenworth, Liebherr, Mack Trucks, MAN, MEILLER Kipper, Palfinger, STILL en de WIRTGEN GROUP keren terug. Bovendien kun je je bedrijf uitbreiden met machines en voertuigen van nieuw toegevoegde merken zoals CIFA, DAF en Scania.