Met de Contra Anniversary Collection keert de klassieke Contra-run-and-gun-reeks terug naar moderne platforms en een nieuwe generatie spelers.
Of je nu alleen speelt of met een vriend, Contra biedt je urenlang bloedstollende actie. Zorg dat je de code kent als je ‘m nodig hebt!