Hoeveel stappen zijn er nodig om een gloeilamp te vervangen? Als je antwoord 10 of meer is, dan ben je klaar voor "Contraptions" - een spel waarbij het doel is om gekke contracepties op te lossen die eenvoudige taken uitvoeren op indirecte en ingewikkelde manieren, Rube Goldberg-stijl.
+ Voltooi de niveaus op meerdere manieren ... word zo knettergek en creatief als je wilt.