Cooking Simulator
Ervaar de wereld van koken in een zeer verfijnde, realistische keuken. Gebruik ovens, fornuizen, potten, pannen, kommen en borden, alles wat je nodig hebt. Bereid tientallen levensechte ingrediënten – van groenten en vis tot steaks en gevogelte – om meer dan 60 echte gerechten te koken, of om ermee te doen wat jij maar wilt.
Maar als jij liever een echte kok wilt zijn, biedt dezelfde physics-engine je onbeperkte mogelijkheden. Snijd wat groenten, doe ze in een pan en kook ze. Gebruik een blender om een ​​soep te maken. Bak een visfilet, maar zorg ervoor dat je hem niet verbrandt! Aanschouw hoe je ingrediënten transformeren door de temperatuur. Een ervaring in de keuken wacht op je!