Speel als de heldhaftige ruimtekrijger Stella Mironova en verken een wereld vol spanning en gevaar. In Cosmos Bit ervaar je de charmes van het 8-bittijdperk opnieuw in een game die geïnspireerd is op de klassieke titels vol verkenning en platformactie uit de jaren 80 en 90.
De uitdaging is groot, maar niet frustrerend, en de game is leuk voor zowel veteranen als nieuwkomers in dit genre!