Door boosts te gebruiken verbeter je de boost capaciteit van je auto, door op top snelheid te rijden verbeter je de top snelheid... snap je het? Door alle statistieken van je auto te op het maximum te brengen verhoog je je speler level, waardoor je nieuwe auto's en aanpassingen kan kopen. Verzamel meer dan 50 voertuigen en pas je auto aan met funky antennes, boosts, en unieke kentekens met je in-game naam er op. Bereik het hoogste speler level om te promoveren en laat zien wie de echte Crash Drive 3 baas is! Wat dacht je van een massief gouden auto?
Explodeer of crash je tegenstanders van de lucht arena af om punten te scoren en te domineren. Win om nieuwe tanks te kopen met elk hun eigen speel stijl. Je zal explosief plezier hebben in deze tank battle modus!
Welk platform je vrienden ook op spelen, je kan altijd met elkaar spelen dankzij cross-platform multiplayer ondersteuning. En als je offline wat wilt stunten kan je op elk moment zonder onderbreking overschakelen naar een volledige offline speel omgeving!