Simpel maar leuk!!
Crashout Xtreme is een casual arcadespel met een unieke combinatie van nostalgische en klassieke gameplay. Breek de blokken met behulp van de knuppel en de bal met een nieuw en fris ontwerp. Er wachten je verschillende gameplay-ervaringen met power-ups en uitdagende vijanden.