Crawlco Block Knockers
Keer terug naar de sfeer van een rokerige Japanse arcadehal in de jaren 90 en trek, trap en combineer blokken om zo verborgen afbeeldingen van prachtige dames te onthullen die achter elk level verstopt zitten! Wanneer een blok op het speelveld verschijnt, duw je hem in de gemarkeerde zone. Ontwijk en plet vijanden terwijl je werkveld steeds kleiner wordt. Door precies te richten vergroot je je score, maar pas op dat je niet ingesloten wordt!