Crazy Traffic: City Parking Simulator
Maak een ritje in een politieauto en til je rijvaardigheden naar een hoger niveau, waarbij je verschillende taken uitvoert in moeilijke omstandigheden.
Elke auto heeft zijn eigen kenmerken, waardoor je je moet aanpassen en de juiste strategie moet ontwikkelen voor succesvol parkeren. Word de beste politiechauffeur en verdien punten voor het snel en nauwkeurig voltooien van taken. Doorloop alle tests en ontdek de geheimen van perfect parkeren!