Creepy Balls
Help de mysterieuze kat om de pompoen naar het eindpunt te brengen. Om dit te doen, moet je zo veel mogelijk ballen van dezelfde kleur combineren om je weg te vinden. Hoe meer je kunt combineren hoe beter, er zijn geen grenzen!